vrijdag 14 april 2017

Geen gewone vrijdag

als je onschuldig bent
maar niemand wil je geloven
als je te kijk wordt gezet
ze je van je waardigheid beroven
als je je wanhopig voelt
en het uitroept naar daarboven:

laat me niet alleen
wat zou ik zonder je moeten
laat me niet alleen
wat zou ik zonder jou
moeten doen

als ze de spot met je drijven
terwijl jij daar met angst en beven
als ze je de dood in willen jagen
in plaats van vechten voor je leven
als ze je niet zullen vragen
of je hen ooit kan vergeven

laat hen niet alleen
wat zouden ze zonder jou kunnen
laat hen niet alleen
want ze weten niet
wat ze doen

als het bijna over is
je tranen en je bloed daar stromen
als je het allemaal volbracht
je niet op adem meer kunt komen
als je de geest gegeven hebt
en de dood jou heeft genomen
ik laat je niet alleen
wat zou j zonder mij moeten
ik laat je niet alleen
je hoeft het nooit zonder mij
te doen


(opname beeld en muziek volgt)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten